שיי שיווק מוצרי פרסום

מתנה לחג

רכישת מתנה לחג היא ללא ספק משימה מאתגרת עבור כל אחד ואחת, שהרי תמיד נותן המתנה מעוניין להפתיע את המקבל במתנה פרקטית בעל ערך מסוים שתשאיר לו טעם טוב. תקופת החגים היא ללא ספק זמן מצוין לרכוש מתנות לאהובים ולקרובים שהרי כמו שאין חג בלי אוכל טעים, כך גם אין חג בלי מתנות משמחות.
מתנה לחג

למי קונים מתנה לחג?

מתנה לחג קונים בעיקר למשפחה וחברים קרובים, אך כיום גם בכלי עסקים רבים וארגונים, מעניקים לעובדי החברה מתנה לחג בכדי לסמל להם את הוקרה על עבודתם המסורה. מעבר לכך, מתנות רוכשים גם לילדים להורים, לבני זוג או לשכנים וחברים קרובים, שהרי אין כמו לקבל מתנה בחגים, מתנה קטנה שעושה שמח ויותר מכל – מסמלת משפחתיות וקרבה.

 

"My Notebook & Pen" מארז מתנה לפנקס A5 ועט

מארז מתנה וויסקי הכולל 2 כוסות ו-8 אבני קרח בקופסת עץ מהודרת

מארז מתנה וויסקי הכולל דקנטר ו-2 כוסות בקופסת עץ מהודרת

"RIGHT TIME" ערכת מתנה לחג

ערכת מתנה לחג

"Typhoon" ערכת ספורט

 

מתנות לעובדי החברה, מתי כדאי להתחיל בהכנות?

ישנם שלושה חגים בשנה שבהם לרוב העובדים מצפים מהמעסיק להפתיע אותם במתנה מיוחדת והם– ראש השנה, פסח וביום ההולדת. בשלושת האירועים הללו מעסיקים רבים משקיעים מחשבה רבה על מנת להפתיע את העובדים ולגרום להם להנאה. לכן, על המעסיק לדאוג מראש ולהזמין מתנה לחג לעובד כדי שלא יתאכזב. לרוב חברות וארגונים מתחילים כחודש וחצי לפני מועד החג כבר לתכנן ולבדוק אופציות שונות של מתנות לעובדים. כיום קיימות חברות רבות המציעות מגוון מוצרי פרסום בסיטונאות, מתנות שונות ומארזים יפיפיים המתאימים לעובדי החברה. תוכלו לגלוש באינטרנט להנאתכם ולמצוא את המתנה המקורית ביותר בתקציב האישי שסיכמתם מראש.

מה כדאי לקנות?

בחירת המתנה אינה קלה והיצע בשוק מגוון ומכיל בתוכו אופציות רבות ומגוונות. דבר ראשון עליכם לבדוק מהו התקציב האישי אותו תרצו להקדיש למטרה זאת, ובכן תוכלו להתייעץ עם חברות שונות המציעות מגוון מתנות. חשוב לבדוק מהו ממוצע גילאי העובדים בחברה בכדי להתאים את המתנה באופן מושלם. לדוגמא – אם מדובר בחברה צעירה ודינמית בה רוב העובדים סביב גילאי 30, מומלץ לרכוש מתנה לחג אשר מתאימה לגילאים אלו וכך הלאה.

 

 

כיום ניתן להזמין מתנות דרך אתר האינטרנט, כך שאין צורך כלל וכלל לצאת מהמשרד, מעבר לכך, ישנן חברות שיוכלו לשלוח אליכם נציג מכירות שיראה לכם את המוצרים בלייב או בקטלוג.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין-

שי שיווק מוצרי פרסום ומתנות
דוא"ל   – [email protected]
פלאפון – 052-6677739
משרד  – 077-5500233
פקס   – 1526677739

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס