שיי שיווק מוצרי פרסום

מתנות למשרד

מתנה היא ללא ספק דבר שכיף לקבל בכל הזדמנות חגיגית, אך יחד עם זאת, חשוב לציין כי מתנות למשרד יש לבחור בקפידה ולהתאימן בצורה מושלמת למקבל. מתנות ניתן להניק בכל הזדמנות, אם זה בחגים, בימי הולדת, בערבי גיבוש, בפתיחת החברה, בירידים וכנסים עסקיים ובכל הזדמנות שהיא כאות הערכה לאותו אדם המקבל את המתנה.
מתנות למשרד

מתנות למשרד – אילו מתנות כדאי לקנות?

כאשר בוחרים מתנות למשרד לעובדים או ללקוחות חשוב לבחור במתנות שיישארו להם תמיד  מול העיניים ויהיו שימושיות. ניתן בהזדמנות זאת להעניק מתנה ועליה מוטמע לוג החברה, כך תזכו לחשיפה ומיתוג העסק שלכם. מעבר לכך, ניתן  להעניק יומן איכותי, בלוק כתיבה, עטים, ספלים לקפה ממותגים, גימיקים למחשב כמו רמקולים ומקלדות זוהרות, פד למחשב, עכבר למחשב, לוח שנה, ועוד סוגים רבים של מתנות, אותם ניתן למצוא בחברות שונות המציעות מתנות למשרד.

מעבר לכך, אנשים רבים נוהגים לרכוש מתנות לפתיחת עסק חדש, במקרים אלו ניתן לרכוש סוגים שונים של מתנות לקישוט המשרד כמו – תמונה יפה, עציץ מרשים, מכונת קפה – למשקיעים, ועוד סוגים שונים. לרוב עסקים חדשים עורכים אירוע פתיחה בהם הם מזמינים חברים קרובים ולקוחות פוטנציאלים לחגוג עימם את פתיחת העסק החדש ובהזדמנות זו מחלקים מתנות שמשמשות מוצרי פרסום לכל דבר ועניין.

פסל אומנותי "עוצמת האדם" מבית פסלי היוקרה "GRACIA GALLERY"

פסל אומנותי "קפה מילאנו" מבית פסלי היוקרה "GRACIA GALLERY"

פסל אומנותי "קפה פריז" מבית פסלי היוקרה "GRACIA GALLERY"

פסל אומנותי "גלגלי המוח וראש האדם" מבית פסלי היוקרה "GRACIA GALLERY"

פסל אומנותי "יד לוחצת יד" מבית פסלי היוקרה "GRACIA GALLERY"

פסל אומנותי "ביחד מנצחים" מבית פסלי היוקרה "GRACIA GALLERY"

תוספת נחמדה למתנה

לרוב בחגים נהוג לתת מתנות לעובדים וללקוחות החברה וגם לספקים. לכל מתנה ניתן לשלב פריטים נוספים המסמלים את החג כמו למשל – צנצנות דבש קטנה המסמלות את חג ראש השנה ואת האיחולים לשנה מתוקה, או הגדה של פסח לחג הפסח ואפילו לצרף כרטיס ברכה אישי. כשמחפשים מתנות לפסח, ניתן להוסיף למתנה בקבוק יין עם הקדשה אישית במארז מפואר או כל תוספת אחרת שתפאר את המתנה אותה תרצו להעניק.

כיום קל יותר מתמיד לרכוש מתנות למשרד

עולם הדיגיטל הולך ומתפתח בקצב מסחרר וכיום כמעט ואין מוצר שלא ניתן לרכוש באתר האינטרנט. גם מתנות למשרד ניתן לרכוש דרך האתר, כך שאין צורך כלל וכלל לצאת מהמשרד. תוכלו למצוא חברות המציעות מגוון רב של מתנות ולהתאימן לתקציב האישי שלכם ולהזמין את המוצרים ישירות למשרד.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין-

שי שיווק מוצרי פרסום ומתנות
דוא"ל   – [email protected]
פלאפון – 052-6677739
משרד  – 077-5500233
פקס   – 1526677739

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס