שיי שיווק מוצרי פרסום

מגבות וחלוקים ממותגים

מגבות וחלוקים ממותגים – מוצרי פרסום לקיץ

מגבות וחלוקים ממותגים – עולם הפרסום הוא עולם אין סופי, עולם בו תמיד יש איפה להשתפר ואיפה לעשות כי הוא תמיד עומד אל מול אחרים. הוא תמיד תחרותי והוא צריך להיות יעיל ואיכותי, ובעיקר, הוא צריך להיות שונה ולא כזה כמו שאחרים עושים.

זה בדיוק המקום לכניסת מוצרי הפרסום הממותגים, מוצרי פרסום שאמורים להפיץ את בשורת העסק לכל מקום. יש אין סוף אפשרויות למוצרים ממותגים וכשהקיץ מתקרב האפשרויות הולכות ומתרבות. אז הנה רעיון – מגבות וחלוקים ממותגים כאלו שייראו במקומות שונים. אבל לפני שנדבר עליהם ספציפית, הנה כמה יתרונות של מוצרי פרסום שכדאי להכיר.

יתרונות מגבות וחלוקים ממותגים

  • חשיפה לאורך זמן – כשאתם מריצים קמפיין פרסומי כלשהוא, אתם מרוויחים ממנו רק בזמן שהוא רץ. אתם משקיעים סכומי כסף ורואים אותם בדרך כלל בטווח הזמן שהוגדר, וכשהקמפיין מסתיים אתם צריכים לרוץ כבר אל הקמפיין הבא. מוצרי פרסום זו חשיפה עקבית ולאורך זמן. היא לא מסתיימת למעשה לעולם ואורכה כאורך החיים של המוצר.
  • היענות חיובית לעסק – לא משנה אם אתם נותנים את המוצרים הללו ללקוחות שלכם, לעובדים שלכם, לספקים שלכם או לכל אחד אחר, מי שיקבל ירגיש טוב יותר לגבי העסק שלכם. מתנה תמיד יוצרת תחושה חיובית ואם אתם רוצים שזה מה שהעסק שלכם ישדר, אין כמו מוצרי פרסום ולא רק מגבות וחלוקים ממותגים בשביל שזה יקרה.
  • בידול – בעולם המסחרי של היום קצת קשה לייצר בידול מעסקים אחרים. כולם נראים אותו הדבר וכולם משדרים את אותו הדבר, ובשביל ליצור בידול צריך ייחודיות. אין כמו מוצרי פרסום מוחשיים בשביל ליצור את הבידול הזה. כבר לא חייבים לעשות הנחות וכבר לא חייבים לצאת עם מבצעים. זה תמיד יכול להיות בנוסף אבל עצם מוצרי הפרסום שמסתובבים להם זו כבר ייחודיות.

אין כמו מוצרים לקיץ

למה מגבות וחלוקים ממותגים הם הדבר הנכון למי שמחפש מוצרי פרסום? כי הם תמיד רצויים ומי שיקבל אותם ישמח. הם מיד מתקשרים לקיץ ולחופש ועצם הקבלה שלהם כבר גורמת להרגשה טובה. מוצרים לקיץ בכלל ובפרט מגבות וחלוקים ממותגים הם הדבר הנכון לעשות בו שימוש לפרסום, כי יש להם עוד יתרון אחד…

כי מתי משתמשים בהם? לא רק בבית אחרי המקלחת. הולכים איתם לבריכה ולים והחשיפה שלהם היא אין סופית. כי כל מי שנמצא בסביבה רואה אותם ואם הוא רואה אותם הוא גם נחשף למיתוג שעליהם.

מה לא לעשות?

אל תלכו על משהו בומבסטי שיהפוך את המיתוג לבדיחה. לכו על לוגו של העסק עם אפשרות כלשהיא ליצירת קשר (כתובת אתר וכדומה) ולא יותר מזה. מה עוד לא לעשות? לא ללכת על איכות נמוכה. לכו על מגבות וחלוקים ממותגים באיכות טובה כזו שגם תיצור את הרושם שאתם עסק שנותן שירותים או מוצרים איכותיים.


 

שי שיווק מתנות ומוצרי פרסום לעובדים היא אחת מהחברות החדשניות והמובילות בתחום מוצרי קידום מכירות אשר מתמחה בשיווק מוצרי פרסום מגוונים ובמתן שירות אישי, מקצועי ומהיר ואמין . מתן מענה מיידי ללקוח בשעות הימימה מעבר לשעות הרגילות , תוך עמידה בלוחות זמנים שנקבעו מראש.

עבודה עם מיטב היצרנים בארץ כן אנחנו דוגלים יותר במוצרים שהם כחול לבן בעיקר , והספקים בעולם החל מסין. שימוש בשיטות ייצור מתקדמות, מִקצועיות ואיכותיות. בין המגוון הרחב של מתנות לעובדים תוכלו למצוא את המוצרים הבאים:

כוס תרמית ממותגת – בקבוק מים חמים – עטים ממותגים – מתנות ממותגות – חולצות מודפסות – שוקולד ממותג – מתנות לפסח – מטריות – מסגרות לתמונות – מתנות סוף שנה – מתנות למשרד – מתנות לכנסים – בום בוקס – כירבולית ממותגת – קופסת תכשיטים – שי שיווק על המפה  – חבילות שי לראש השנה – מארזים לראש השנה – מתנות לראש השנה – ועוד

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס