שיי שיווק מוצרי פרסום

מוצרי פרסום לקיץ

מוצרי פרסום לקיץ – למה חשוב להשקיע בשיווק העסק שלנו בקיץ?

לאורך כל השנה אנחנו צריכים להשקיע בשיווק העסק שלנו. שיווק העסק שלנו יכול לאפשר לנו להגיע לקהל לקוחות גדול יותר ורחב יותר. אם אנחנו רוצים לשווק את העסק שלנו אנחנו יכולים לעשות זאת בעזרת מגוון מוצר פרסום ושיווק. מוצרי פרסום לקיץ יכולים לאפשר לנו לו לשווק את העסק שלנו בפני קהל לקוחות צעיר וגם בפני קהל לקוחות מבוגר יותר. מוצרים אלו יכולים לכלול שמשיות, מגבות חוף או כובעים מודפסים. מוצרי פרסום נוספים יכולים לכלול כפכפים או תיקים מיוחדים.

קעקועים זמניים ממותגים

מאוורר מתיז מים לצינון והתרעננות

סט משחקים לחוף מטקות עם שש בש ושח מט

"סמאש" אולר רב כלי הישרדות מקצועי MULTI TOOL

פנס ראש מקצועי HUMMER FOCUS עם פוקוס משתנה

מג´יק מגבת הפלא לטיולים וספורט


איזה מוצרי פרסום יכולים להתאים לקיץ? מוצרי פרסום לקיץ

מוצרי פרסום לקיץ יכולים לאפשר לנו לשווק את העסק שלנו וליצור לו תדמית חיובית מאוד. יש הרבה מוצרי פרסום שיכולים להתאים לקיץ. כאשר אנחנו בוחרים את המוצרים שבעזרתם נשווק את העסק שלנו אנחנו צריכים לבחור מוצרים שמתאימים למזג האוויר החם שיש בקיץ הישראלי ושיכולים להיות שימושיים כאשר אנחנו הולכים לחוף הים או לבריכה. מוצרים כמו מגבות או כמו תיקים מיוחדים שיכולים להיות שימושיים כאשר הולכים לבלות כל המשפחה ביחד בחוף או בחיק הטבע. מוצרים אלו יכולים להיות איכותיים מאוד ומאוד יפים והם יכולים לאפשר לנו לשפר את התדמית העסקית שלנו.

מוצרי פרסום לקיץ – איך זה ישפר את מחזור העסקים שלנו?

מוצרי פרסום לקיץ יכולים לאפשר לנו לקדם את מחזור העסקים שלנו במהלך עונת הקיץ ובמהלך השנה כולה. הקיץ יכול להוות עונה חמה מאוד מבחינת מכירות לכל עסק. עסק שרוצה לקדם את המכירות שלו בזמן הקיץ ולהביא לעליה משמעותית בכמות שלהם צריך לעשות זאת על ידי שיווק חכם של המותג שלו. בניית העסק שלנו כמותג חייבת לכלול שימוש במוצרי שיווק שונים. מוצרי השיווק יכולים לייצג את המותג של העסק שלנו ולאפשר לנו ליהנות מעסק שהתדמית שלו חיובית יותר בעיני קהל הלקוחות שלו ובעיני כלל הציבור. חשוב לעשות שימוש במוצרי פרסום יצירתיים שיש להם גם שימוש בחיים היומיום – כי כך העסק שלנו יהפוך לחלק בלתי נפרד מחיי הלקוחות שלו.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין-

שי שיווק מוצרי פרסום ומתנות
דוא"ל   – [email protected]
פלאפון – 052-6677739
משרד  – 077-5500233
פקס   – 1526677739

"דרינקר" ספל תרמי איכותי מבית H2O-Pro

"טריפר" ספל תרמי נירוסטה מבית H2O-Pro

"אקו" בקבוק ספורט פלסטי עם פילטר לפירות מבית H2O-Pro

בקבוק תרמי נירוסטה חם / קר מבית H2O-Pro

"אתלטיקו" בקבוק ספורט פלסטי עם פיה רחבה ומאחז יד ארגונומי מבית H2O-Pro

ספל תרמי נירוסטה מכסה אקרילי שקוף מבית H2O-Pro

שיווק הוא הלב הפועם של כל עסק. עם כל הכבוד למוצרים או לשירותים שהוא מציע, טובים ככל שיהיו, אם לא יהיה שיווק איכותי לאותם מוצרים או שירותים, אם הם לא יגיעו לידיעתם של הלקוחות הפוטנציאליים הם לא ימכרו.

לשווק צריך כל הזמן והיום הכוכבת המובילה היא כמובן רשת האינטרנט. אבל היא לא לבד וגם אמצעי פרסום אחרים עדיין רלוונטיים ועושים עבודה מצוינת, ואחת משיטות השיווק הטובות ביותר בכל זמן ובעיקר בקיץ היא באמצעות מוצרי פרסום לקיץ.

עם מוצרי פרסום לקיץ אפשר לשווק את העסק בקלות רבה להמון אנשים, אפשר לחשוף אותו לאין ספור עיניים ולהביא לקוחות חדשים לעסק.

אירועים המוניים בקיץ

בואו ניקח לדוגמא צידנית ממותגת לעסק, צידנית שסביר להניח שיהיה בה שימוש בקיץ. בעל העסק נותן את הצידנית הזו כמתנה ללקוח שלו, לספק שלו, לעובד שלו או לכל אחד אחר, צידנית שיש עליה לוגו וכתובת אתר אינטרנט של העסק. הצידנית הזו מתחילה את עבודתה השיווקית מהר מאוד, ומגיע לאין ספור עיניים. איפה? בטיולים, בחניוני קמפינג בהם יש לא מעט אנשים, בחוף הים ובמקומות רבים אחרים. כל אחד שרואה את הצידנית ואת הפרסום עליה נחשף לעסק. גם אם הוא לא יפנה אליו מיד העסק ייכנס לו למודעות. מוצרי פרסום לקיץ מגיעים להמוני אנשים והתמורה המתקבלת מדהימה.

דוגמאות למוצרי פרסום

אז נתנו את הצידנית הממותגת כדוגמא טובה של מוצרי פרסום לקיץ, אבל היא לא לבד כמובן ויש לה לא מעט שותפים למטרה. הנה עוד כמה דוגמאות למוצרי פרסום כאלו: אלו יכולות להיות מגבות, יכולות להיות ציליות לים, זו יכולה להיות צלחת מעופפת, אוהל לקמפינג, שמשיות, ציוד למנגל, מטקות ומה לא… ומה עם מה שאנשים לובשים בקיץ? ביגוד יכול להיות גם הוא יעיל במיוחד. זו יכולה להיות גופיה או חולצה, מכנסיים קצרים או שרוול, וכל ביגוד אחר. לא משנה מי יסתובב איתו, בין אם זה העובד שלכם ובין אם זה ספק שלכם, בין אם זה הלקוח שלכם או כל אחד אחר, זה יעשה עבודה מצוינת.

מתנה שתחזור אליכם

אנשים אוהבים לקבל מתנות. הם אוהבים את תשומת הלב ואוהבים לקבל בחינם. זה טבע האדם ואין מי שלא ישמח לקבל מכם איזו שהיא מתנה בכל סכום שתוכלו להשקיע. לתת מתנה ללקוח זה אומר לשמר אותו, זה אומר לגרום לו להרגיש מחויבות לעסק שלכם וברגע שהוא יצטרך שוב את המוצרים או השירותים שלכם והוא ייחשף למתנה שנתתם לו עם המיתוג שלכם, סיכוי גבוה שאתם אלו שתיבחרו שוב. מתנה בדמות מוצרי פרסום לקיץ עושה את העבודה. היא תשמח את הלקוח והיא תחזור אליכם פי כמה וכמה. זו השקעה בטוחה ורבים כבר הבינו מה התמורה שלה.

שי שיווק מתנות ומוצרי פרסום לעובדים היא אחת מהחברות החדשניות והמובילות בתחום מוצרי קידום מכירות אשר מתמחה בשיווק מוצרי פרסום מגוונים ובמתן שירות אישי, מקצועי ומהיר ואמין . מתן מענה מיידי ללקוח בשעות הימימה מעבר לשעות הרגילות , תוך עמידה בלוחות זמנים שנקבעו מראש.

עבודה עם מיטב היצרנים בארץ כן אנחנו דוגלים יותר במוצרים שהם כחול לבן בעיקר , והספקים בעולם החל מסין. שימוש בשיטות ייצור מתקדמות, מִקצועיות ואיכותיות. בין המגוון הרחב של מתנות לעובדים תוכלו למצוא את המוצרים הבאים:

כוס תרמית ממותגת – בקבוק מים חמים – עטים ממותגים – מתנות ממותגות – חולצות מודפסות – שוקולד ממותג – מתנות לפסח – מטריות – מסגרות לתמונות – מתנות סוף שנה – מתנות למשרד – מתנות לכנסים – בום בוקס – כירבולית ממותגת – קופסת תכשיטים – שי שיווק על המפה  – חבילות שי לראש השנה – מארזים לראש השנה – מתנות לראש השנה – ועוד

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס