שיי שיווק מוצרי פרסום

מוצרי פרסום ממותגים

מוצרי פרסום ממותגים ככלי לקידום העסק

מוצרי פרסום ממותגים – להיות בעל עסק זה כאב ראש לא קטן. צריך לנהל את העובדים, צריך לעבוד מול ספקים, צריך לפקח על הנהלת החשבונות ולעשות עוד אין ספור דברים "קטנים". אחד הדברים הקריטיים שהם נשמת אפו של כל עסק הוא הקידום והפרסום שלו, וגם אם יש אחראי על השיווק בעסק, המנהל צריך לוודא מלמעלה שיש מכירות, שהעסק מתקדם ושהוא מגיע לכמה שיותר עיניים ואוזניים רלוונטיות. 

אחת הדרכים לעשות את זה היא באמצעות מוצרי פרסום ממותגים, והנה קצת על מה הם בכלל ומה היעילות שלהם לעסק, כל עסק שהוא.

מהם מוצרי פרסום ממותגים?

קיבלתם פעם מרואה החשבון שלכם עט עם הלוגו שלו ומספר הטלפון שלו? הבנק נתן לכם שי לחג של מגבת בצבעים המזוהים עם המותג וכמובן הלוגו? זו בדיוק הכוונה למוצרי פרסום ממותגים. דוגמאות של מיתוג מוצרי פרסום יכולים להיות מגבת חוף, תיק גב, כדור או כל דבר אחר שיש עליו סימנים מזהים של העסק. זהו פרסום "מהלך", פרסום שלא מפסיק לנוע כל הזמן ויכול לעבור בין אנשים, ועוד ועוד לקוחות פוטנציאליים נחשפים אליו. גם היום בעידן בו הפרסום הדיגיטלי שולט, אין כמו מוצרי פרסום ממותגים בשביל להפיץ את בשורת העסק.

פרסום שלא עוצר…

היתרון המרכזי של מוצרי פרסום ממותגים ככלי לקידום עסקים הוא שזה פרסום חי ובועט כל עוד מוצר הפרסום קיים ושלם. זו יכולה להיות חבילת דפי תזכורות ממותגת שהלקוח שלכם יכול לראות אותה אחת לכמה חודשים ולהיזכר בכם או כל דבר אחר שיזכיר את העסק. מוצרי פרסום ממותגים יכולים לעבור גם מיד ליד ויכולים להיחשף לקהל גדול (לדוגמא, מטקות לחוף הים) ככה שהמון אנשים יכולים להיחשף למותג שלכם במהלך הזמן שיכול להיות גם שנים ארוכות. מוצרי פרסום ממותגים הם פרסום שלא עוצר לרגע וכמה שיותר עיניים ייחשפו אליהם, ככה הם יביאו תוצאה טובה יותר.

מוצרי פרסום ממותגים כמתנות לחג

מתנות לחגים זה משהו שכל מעסיק דואג לו לפני החגים הגדולים כמו ראש השנה ופסח, ולא פעם גם לפני הקטנים כמו טו בשבט או חנוכה. אם גם אתם צריכים למצוא רעיון למתנה לעובדים שלכם לקראת החג, הנה רעיון. לא משנה מה המתנה, תמתגו אותה. תדאגו שיהיה לוגו ואפשרות ליצירת קשר איתכם על המתנה. ככה תרוויחו פעמיים, תרוויחו גם עובדים מרוצים מזה שאתם נותנים להם מתנה לחג, והמתנה הזו תחזיר את עצמה מהר מאוד מכיוון שהיא גם תהיה אמצעי פרסום מהלך. 

למגוון רחב של מוצרי פרסום


אולי יעניין אתכם גם:
מארזים לראש השנה
חבילות שי לראש השנה
מתנות לראש השנה

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס