שיי שיווק מוצרי פרסום

מזרון ים ממותג

מזרון ים

אם אתם מנהלים של עסק מסויים אתם בטח יודעים כמה קשה היום לשווק עסקים. יש היום תחרות בכל תחום, ופרסום במדיה בין אם זה באינטרנט ובין אם זה בעיתונות או בכל מדיה אחרת יכול להיות יקר מאוד, ולכן אתם צריכים לשלב בין כמה אפיקי פרסום, אפיקים שיכולים להניב לכם תוצאות טובות. אחד מאפיקי הפרסום שאתם צריכים לתת עליהם את הדעת הם מוצרים ממותגים, מוצרים שנושאים את הלוגו שלכם כמו גם את פרטי יצירת הקשר עמכם. יש לא מעט מוצרים שניתן למתג בין אם אלו פריטים למשרד או סתם לשעות הפנאי, ואחד מהם הוא מזרון ים ממותג, כזה שיצור חווית משתמש טובה.

מזרון ים עם מיתוג מזרון ים לקיץ מזרון ים

מה צריך להיות על מזרון ים ממותג?

מזרון ים שאמור להיות ממותג אמור להציג את העסק שלכם ובעיקר את הלוגו שלכם ואת פרטי ההתקשרות. הוא צריך להיות קודם כל עם הלוגו באופן ברור, אך בשביל שידעו איך להגיע אליכם הוא יכול גם לשאת פרטי יצירת קשר. פרטי יצירת קשר יכולים להיות כתובת אתר האינטרנט שלכם, כתובת מייל, מספר טלפון או כל דבר אחר שיקל על מי שמחפש אתכם. על המזרון צריך להיות גם כתוב באופן ברור התחום המדוייק בו העסק פועל כך לדוגמא אם אתם מספקים שירותי משרד, מעבר ללוגו ולפרטי יצירת קשר זה צריך להיות כתוב שם אלא אם כן יש כיתוב שמתאר את הפעילות כחלק מהלוגו.

מזרון ים עם לוגו מודפס מזרון ים ממותג מודפס

פריטים ממותגים – הפנים של העסק!

לא משנה אילו פריטים אתם ממתגים בין אם זה מזרון ים או כל פריט מיתוגי אחר, הוא חייב להיות איכותי. פריט עם מיתוג שלכם באיכות ירודה ישדר שגם העסק הוא כזה ואתם לא רוצים שהוא יעשה את הפעולה ההפוכה…

מזרון ים – למי לתת אותו?

מזרון ים ממותג כמו גם כל פריט מיתוגי אחר יכול להיות מתנה ללקוחות שלכם, לספקים שלכם או לכל מי שעובד איתכם. מעבר לכך אתם יכולים גם לתת אותו כמתנה בימי כיף או בכל אירוע אחר בו נמצאים אנשים שיכולים להיות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם או להועיל לעסק שלכם בכל דרך שהיא.

 

*מינימום הזמנה של 100 יח'
*בהזמנת כמויות גדולות קבלו הצעת מחיר אטרקטיבית !!

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס