שיי שיווק מוצרי פרסום

מטריות ממותגות לבתי ספר

לא משנה אם אתם מנהלים חברה מסוימת או שיש לכם עסק בכל תחום שהוא, אתם מנסים מן הסתם בדרכים שונות לפרסם את העסק. מוצרי קידום מכירות הם אחד האמצעים הטובים ביותר לפרסום ומוצרים ממותגים הם מה שאתם צריכים. אך איזה מוצר תבחרו? הרי יש לא מעט כאלו… אז הנה רעיון מצוין בשבילכם. החורף מתקרב ואיתו יגיע הגשם כך כולנו מקווים, וכשהגשם יגיע המטריות ייפתחו בעיקר אלו של הילדים שמחכים כבר לרגע הזה. זה בדיוק בשבילכם – מטריות ממותגות לבתי ספר בשביל ילדי  הלקוחות, הספקים או העובדים שלכם. אין ילד שלא ישמח לקבל כזו מתנה ואין לקוח שלא "יסמן" אתכם, ככאלו שמשדרים חוויה חיובית.

 

מתנות לתלמידים

יכול להיות גם שאתם מנהלים בית ספר או שאתם מורים בבית ספר ואתם רוצים לקנות מתנה לכל התלמידים, לכבוד אירוע מסוים. מטריות הן מתנה פרקטית, מתנה שימושית בימי החורף וכזו שכולם ישמחו לקבל, אך אם אתם כבר נותנים מתנה כזו, למה שלא תנצלו אותה גם לצרכים שלכם? אתם יכולים לפרסם את בית הספר עם מיתוג על המטריות. אתם יכולים לכתוב איזו ברכה קצרה לחורף כמו "חורף נעים" יחד עם הלוגו של בית הספר, וזה יכול להיות רעיון נהדר. כך גם התלמידים יכבדו יותר את בית הספר מכיוון שהם ירגישו שמשקיעים בהם…

 

לא לוותר על איכות

אם אתם רוכשים מטריות ממותגות לבתי ספר ולא משנה לאיזו מטרה, חשוב שתבחרו באיכות גבוהה ואל תתפשרו על זה. מוצרים איכותיים משדרים איכות וכאלו שפחות משדרים בהתאם. חבל שתשקיעו במטריות שיישברו ברוח הראשונה שתתפוס אותן וחבל לגרום לתלמידים לעוגמת נפש. תבחרו במטריות טובות, מטריות איכותיות שיחזיקו עם הילדים והאחרים שלהם עוד שנים ארוכות.

 

מוצרים ממותגים – השקעה חד פעמית עם תמורה רב פעמית

למה בכלל להשקיע במוצרים ממותגים? כי הם מחזירים את ההשקעה מהר מאוד וכי הם השקעה חד פעמית. אומנם תצטרכו כמובן לשלם עליהם אך הרווח מהתשלום יגיע אליכם פעם אחר פעם עם כל חשיפה וכל יצירת קשר עמכם וכמובן, כל עסקה שתגיע לאחר מכן. מוצרים מותגים הם השקעה חכמה וחלק משיווק של כל עסק. הם יכולים להיות מופצים בדרכים שונות, דרך העובדים, דרך הלקוחות, דרך הספקים או בדרכים אחרות והם הופכים את העסק לרציני, כזה שיש עוד ועוד אנשים שנחשפים אליו וכזה שיש עוד ועוד אנשים שמתעניינים בו.

 

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס