כיום כל חברה המכבדת את עצמה, מעניקה מתנות קטנות ואף גדולות ללקוחות החברה על מנת להראות ללקוח הערכה מסוימת על היותו לקוח נאמן, ואף כדי לשפר את היחסים עם אותו לקוח. מתנות ללקוחות הם ללא ספק דבר שלא כדאי להקל בהן ראש וכל שנה ואפילו בכל חג מומלץ להעניק ללקוח מתנה, הרי שבלעדיו החברה אינה קיימת.
נקודות חשובות בבחירת מתנות ללקוחות
- איכות המתנה – איכות המתנה היא חשובה מכיוון שוודאי תרצו כי הלקוח יהיה שבע רצון ממנה ואף השתמש בה לעיתים קרובות ולא יזרוק אותה במגירה.
- מתנה פרקטית – כיום אין צורך לרכוש מתנות ללקוחות גרנדיוזיות ומפוארות, שהרי הם נועדו על מנת לתת ללקוח תשומת לב ולהדק את היחסים איתו, לכן במקרה זה פרקטיות היא חשובה ביותר. ככל שהמתנה תהיה יותר פרקטית ושימושית, כך הלקוח ייהנה ממנה יותר.
- מחיר – מחיר הוא פקטור חשוב בעת בחירת המתנה, אך הוא לא תמיד זה שקובע אם המתנה אכן הרשימה את הלקוח אלה יותר חשוב לבחור במתנה שימושית. מצד אחד חשוב שהמתנה לא תהיה זולה מידי כדי שלא יהיה לכם בושות, אך מצד שני, מתנה יקרת ערך עלולה להתפרש לא נכון ואף כשוחד. לכן, זכרו לבחור מתנה שימושית ומרשימה במחיר סביר.
- מוצרי פרסום וקדם – חברות רבות מציעות מתנות ללקוחות שעליהן מודפסות לוגו החברה. סוג מתנה זאת היא ללא ספק יכולה למתג את חברתכם ולהגדיל את מכירות החברה בצורה משמעותית והיא כלי שיווקי נהדר בצורת מתנה איכותית ללקוח. מעבר לכך, את מתנות אלו ניתן לחלק בכנסים, הרצאות וירידים שונים בהם החברה נמצאת.
היכן ניתן לרכוש את המתנות ללקוחות?
לרוב מתנות ללקוחות נהוג לתת בחגים מסוימים כמו – חג הפסח וראש השנה, אך ישנם מקרים נוספים שבהם ניתן לרכוש כמו – ימי הולדת, חגים נוספים, מתנה למשרד חדש, השקת מוצר חדש ועוד סוגים שונים של אירועים וחגים. את המתנות ניתן לרכוש בחנויות שונות הפזורות ברחבי הקניונים או דרך אתרי האינטרנט המציעים מבחר רב של מוצרים.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין-
שי שיווק מוצרי פרסום ומתנות
דוא"ל – [email protected]
פלאפון – 052-6677739
משרד – 077-5500233
פקס – 1526677739