שיי שיווק מוצרי פרסום

תיקי אלבד

תיקי אלבד לכנסים – מיתוג נכון וחוויתי

תיקי אלבדלכל בעל עסק יש לא מעט על הראש. הוא צריך לדאוג לעבודה מול הספקים, הוא צריך לדאוג שהלקוחות יהיו מרוצים ויקבלו את מה שמגיע להם, הוא צריך לנהל את העובדים והוא צריך לדאוג להנהלת חשבונות של העסק (או לפחות לעקוב, גם אם עושים את זה בשבילו) אך מעל לכל הוא צריך לדאוג לשיווק של העסק וצריך להכניס כל הזמן לקוחות חדשים כמו גם לשמר את הלקוחות הקיימים. יש לא מעט דרכים לעשות את זה ולא מעט אפשרויות לפרסום, ואחת מהדרכים הללו היא הופעה בכנסים רלוונטיים לעיסוק שלו, ולא רק להופיע אלא להשאיר בידי הלקוחות הפוטנציאליים שלו חומרים על העסק. דרך מצוינת להשאיר חומר על העסק ולגרום ללקוחות להמשיך ו"לראות" את העסק גם לאחר הכנס היא על ידי תיקי אלבד לכנסים…

מי צריך תיקי אלבד ממותגים?

תיקי אלבד לכנסים עם מיתוג של העסק כמובן, יכולים בהחלט לתרום לפרסום שלו. כל מי שמגיע לכנס מסוים יוצא משם עם חומרים שונים ובעיקר לא מעט ניירת כמו גם "צ'ופרים" קטנים, מוצרי פרסום מהעסקים שמציגים את עצמם. אך גם המתנות וגם הניירת מתישהו ילכו לפח, ומה שיישאר אלו הדברים השימושיים שחולקו כמו עטים ממותגיםמסיכות ממותגות או תיקי אלבד. תיקי אלבד לכנסים אלו תיקים (או שקיות) רב פעמיים, והם יהיו בשימוש גם בסיומו של הכנס ועוד הרבה אחריו. תיקי אל בד ממותגים גם תורמים לשמירה על איכות הסביבה מכיוון שהם מחליפים שקיות ניילון ומכיוון שהם מתכלים במהירות יחסית, כך שאתם תורמים את תרומתכם והלקוח הפוטנציאלי גם רואה בכם עסק אכפתי לסביבתו.

לא להגזים בהדפסה…

אם החלטתם ללכת על תיקי אלבד לכנסים, אתם מן הסתם תדפיסו עליהם לוגו או כל פרט אחר המזוהה עם המותג, אך חשוב מאוד לא להגזים. הפרסום על תיקי אל בד ממותגים צריך להיות מינימלי אך בולט, כזה שיהיה נוח להסתובב איתו ברחוב עוד זמן רב. אתם גם חייבים אופציה ליצירת קשר עתידי עמכם כמו מספר טלפון, אימייל או כתובת אתר אינטרנט, בכדי שברגע שהלקוח ירצה לממש את הפרסום הזה ולהשתמש בשירותים או במוצרים שלכם, הוא יוכל לעשות את זה בקלות.

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס