שיי שיווק מוצרי פרסום

יומנים עם לוגו

יומנים עם לוגו הם מוצרי פרסום חכמים המעניקים לכם פרסום קבוע לאורך זמן. שימוש ביומן הוא כמעט יום יומי, יומן שנושא את שם ולוגו החברה שלכם הוא בעצם מודעת פרסום המתפרשת על כל השנה כולה. יומנים עם לוגו היא מתנה מושלמת ופרקטית עבור כל אדם ובשביל בית העסק שלכם היא הפרסום הנכון ביותר.

יומנים ממותגים ויומנים עם לוגו

יומנים עם לוגו
יומנים עם לוגו למנהלים ולעובדים

מכל מוצרי הפרסום השימושיים והמוכרים יומנים עם לוגו החברה או בית העסק הם בין מוצרי הפרסום הנמכרים והנפוצים ביותר. יומנים עם לוגו הם מתנה חינמית, שימושית ומשמעותית עבור כל אדם. כמעט כל אדם משתמש ביומן על מנת לנהל את סדר היום שלו ואת התנהלותו השבועית. לעיתים זאת יכולה להיות טרחה מיותרת עבור אדם לזכור לרכוש יומן, על ידי הענקת יומן עם לוגו אתם גם מקלים על הלקוחות הקיימים או הפוטנציאליים שלכם, אתם מגבירים את הפרסום ומשאירים מזכרת שיכולה להיות שימושית עבור הלקוח וכמובן עבורכם ברגע שיזדקקו לשירות שלכם.

עיצובים

יומנים עם לוגו מגיעים בעיצובים שונים ורבים. ניתן להזמין יומנים גדולים או קטנים בעיצובים מקוריים שיכולים להיות סימן ההיכר המקורי של החברה או בית העסק שלכם. תוכלו לבחור את סגנון העיצוב הפנימי של היומן, את צבע הכריכה, הדפסים שונים ועוד.

גדלים

כאשר מדובר בהזמנת יומנים עם לוגו חשוב לדעת כי ניתן לבחור יומנים בגדלים שונים. תוכלו לבחור יומנים גדולים כמו יומני שולחן וניהול פגישות או יומנים קטנים שבועיים. בחרו את גודל יומנים עם לוגו בהתאם לצורך או לסוג קהל היעד של החברה שלכם על מנת לענות באופן מדויק על הצורך שלהם.

יתרונות שיווקיים

ישנם יתרונות שיווקיים רבים לחלוקת יומנים עם לוגו כמתנה לעובדי החברה וללקוחות החברה. יומנים עם לוגו באיכות גבוהה הנשמרים לאורך זמן יוצרים תחושה של בטחון והשקעה. כמו כן יומן הוא מוצר שימושי ויום יומי ולכן השגתם מספר מטרות: השקעתם בלקוחות או בעובדים, הלוגו הוא פרסומת פאסיבית תמידית, היומן נמצא בשימוש יום יומי ולכן הלקוחות חשופים לפרסומת באופן תדיר וכמובן הכי חשוב – שימחתם את הלקוחות.

יומנים עם לוגו הם  בין מוצרי הפרסום הנפוצים ביותר, כדאי מאוד להשקיע ביומנים עם לוגו איכותיים שישמשו את קהל היעד שלכם ויעניקו לכם פרסום לאורך זמן.

 

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין-

שי שיווק מוצרי פרסום ומתנות
דוא"ל   – [email protected]
פלאפון – 052-6677739
משרד  – 077-5500233
פקס   – 1526677739

 

[products_slider title="מוצרים מומלצים" per_page="15" featured="no" latest="no" best_sellers="no" on_sale="no" category="%d7%a2%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%9e%d7%95%d7%aa%d7%92%d7%99%d7%9d" orderby="menu_order" order="desc" layout="default" ]

 

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס