שיי שיווק מוצרי פרסום

כירבולית ממותגת

כרבולית ממותגת
מתנה שמחממת את הלב

החורף הוא עונה קרה ואנשים רבים בישראל יכולים לחוש בחורף שקר להם מאוד. ישראל היא בדרך כלל ארץ שמאוד חם ותמיד בחורף יש אנשים שמופתעים מכמה קר מזג האוויר יכול להיות. אם אנחנו רוצים לעזור לבני משפחה שלנו או חברים שלנו להתמודד עם החורף הקר אנחנו יכולים לקנות להם מתנה מתחשבת כמו כירובלית ממותגת. כירובולית היא למעשה שמיכה שנעים להתכרבל אתה מול הטלוויזיה או כאשר קוראים ספר טוב. מתנה זו היא מתנה מתחשבת מאוד והיא יכולה להיות גם מתנה מאוד שימושית ויעילה שיכולה להביא הרבה מאוד תועלת בחורף.

שמיכת פליז רכה עם פסים עדינים 170*130

PLEECE

שמיכת פינוק פליז עם שרוולים כחולה 180×137

קשמיר

שייפ

פוך

כירבולית ממותגת – מתנה שכיף לקבל

כירבולית ממותגת היא מתנה שכיף לקבל בכל גיל. גם ילד בן חמש וגם איש בן 60 יכולים ליהנות מאוד ממתנה כמו כירבולית. שמיכה נעימה זו יכולה להיות עשויה מצמר או מבד סינתטי. לרוב שמיכות מסוג זה הן לא מאוד גדולות אבל הן בהחלט מספיקות בשביל לחמם את הרגליים והגוף ביום קר. ניתן לקנות כירובלית במגוון צבעים ובמגוון רחב מאוד של עיצובים והדפסים. אנחנו יכולים לבחור לרקום על השמיכה הזאת תמונה של לוגו בית העסק עם משפט קליט שיעביר מסר שיווקי. אין ספק שכירבולית הינה אחד ממוצרי הפרסום הנפוצים.

כירבולית ממותגת – מתנה מושלמת לבת הזוג

כרבוליות ממותגות
חמים ונעים

כירבולית ממותגת יכולה להיות מתנה מושלמת לבת הזוג שלנו. לנשים רבות החורף הוא תקופה לא נעימה – כי קר להן מאוד. אם אנחנו רוצים לאפשר לבת הזוג שלנו ליהנות מחורף חם כדאי לנו לקנות לה מוצרים שיחממו אותה. שמיכה מעוצבת וממותגת יכולה לאפשר לבנות הזוג שלנו ליהנות מחום בבית ומחוצה לו. מתנה זו היא מתנה מאוד מרגשת ומאוד מקורית. אנחנו יכולים לתת לבת הזוג שלנו במתנה שמיכה בלי סיבה מיוחדת – אלא רק בגלל שאכפת לנו ממנה ואנחנו רוצים לעשות לה טוב. שמיכות אלו יכולות להיות עם הדפסים של לבבות או עם עיטורים של צורות גיאומטריות שונות ומעניינות.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין-

שי שיווק מוצרי פרסום ומתנות
דוא"ל   – [email protected]
פלאפון – 052-6677739
משרד  – 077-5500233
פקס   – 1526677739

[products_slider title="מוצרים מומלצים" per_page="15" featured="no" latest="no" best_sellers="no" on_sale="no" category="%d7%a9%d7%9e%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%aa-%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%96-%d7%9e%d7%9e%d7%95%d7%aa%d7%92%d7%95%d7%aa" orderby="menu_order" order="desc" layout="default" ]

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס