שיי שיווק מוצרי פרסום

מוצרי קדם

חלק ממיתוג ושיווק חברה או עסק, טמון בדברים הקטנים. מוצרי קדם הם ללא ספק חלק מרכזי בכל חברה וניתן לראות חברות רבו אשר משקיעות מחשבה רבה בחיפוש אחר מוצרי קדם מקוריים אשר ימתגו את החברה בצורה נכונה ומקורית.

מוצרי קדם

מהו מוצר קדם?

מוצרי פרסום אלו הם אותם פריטים נחמדים אותם מחלקים לרוב בכנסים, ירידים והרצאות שונות והם נועדו על מנת לתת ללקוח מתנה קטנה ושימושית, שהרי ישראלים אוהבים לקבל מתנות חינם ומוצרי קדם עושים את העבודה. תפקידם של מוצרי קידום מכירות הוא למתג את החברה ולתת לה חשיפה נוספת על ידי חלוקת המוצרים במקומות שונים, אך כמובן שעל המוצרים מטמיעים את לוגו החברה ואף סלוגן נחמד. במידה ומדובר במוצר פרקטי, מקבל המתנה יעשה בה שימוש ובכך יגרום למיתוג החברה. ניתק לדוגמא – אם הנכם מחלקים דפי ממו ועליהם מודפס לוגו החברה, במידה והמשתמש בהם יכול להיות לקוח פוטנציאל, הנייר יהיה תמיד מול עיניו וכשהוא יזדקק לשירות שלכם, הוא יזמין אותו. אין ספק שהענקת מתנות ללקוחות יכולה להיות פעולה מתגמלת שהרווח ממנה גדול מסך השקעתו שכן היא גם ממתגת אותנו כשהלוגו מופיע לנגד עיני הלקוח בכל שימוש ושימוש שהוא יעשה במוצר שנתנו לו והן במיתוג האופי של המותג שלנו כ- " לארג' " שמפנק ונותן ללקוחות שלו משהו בחזרה עבור נאמנותם ארוכת השנים.

עלות נמוכה וחשיפה גדולה

לרוב מוצרי קדם הם אינם מוצרים יקרים, מחירם יכול לנוע בין שקל אחד בודד ועד עשרה שקלים, אך הם יכולים לגרום לכל חברה לחשיפה גדולה. לרוב חברות מזמינות מוצרי קידום מכירות כמו- עטים ממותגים שעליהם מוטמע לוגו החברה, כובעים, יומנים, מחברות, מעמד לנייד, לוחות שנה ועוד מוצרים שונים ומגוונים. המוצר הפופולרי כיום הוא – גאדג'טים לסלולר ניתן לראות חברות רבות אשר מזמינות מתנות למשרד או ללקוחות – מוצרים לסמארטפונים כמו מטענים ניידים, אוזניות, מעמדים לנייד, פד לעכבר, מקלדת מדליקה, דיסק או קי ועוד מגוון גאדג'טים מדליקים אחרים בצבעים מדליקים. בחברות גדולות המחזיקות צוותי מכירות למשל ישנם גם מוצרי קדם שייעודם הוא מיתוג החברה – בין עובדי החברה, או אז מתקבלות גם מתנות למנהלים ולעובדים בדרגים הגובים היותר כדי לבדלם משאר העובדים ולתת להם מוטיבציה להמשיך ולנהל את הדבר היקר לך ביותר

יומן שנתי 2016-2017

יומן שנתי 21X27 דגם גלבוע מדורג

יומנים

יומן שנתי 21X14 דגם כרמל מדורג

יומנים

יומן שנתי 24X17 דגם חרמון

יומן שנתי תשע"ז

יומן שנתי 9.5X17 דגם גולן

יומן שבועי – מדגם יובל

יומן יומי גדול – מדגם יובל

מה חשוב לדעת כאשר בוחרים מוצרי קדם?

דבר ראשון לגבי מוצרי קידום מכירות – חשוב לבחור מוצר פרקטי, על מנת שהמקבל את המתנה אכן יעשה בה שימוש ולא יזרוק אותה במגירה. דבר שני חשוב לבחור במוצר איכותי ולא מוצר שאחרי כמה שימושים ייהרס וייזרק לפח. לכן, כאשר הנכם בוחרים את המוצר חשוב בדוק שהחברה שמשווקת את המוצר היא אכן אמינה ומספקת מוצרים איכותיים, ובכן חברה שמבצעת בקרה על מוצריה.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין-

שי שיווק מוצרי פרסום ומתנות
דוא"ל   – [email protected]
פלאפון – 052-6677739
משרד  – 077-5500233
פקס   – 1526677739

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס