שיי שיווק מוצרי פרסום

מתנות לראש השנה

חג ראש השנה הוא חג של התחדשות והתרגשות לקראת השנה החדשה. כמו שחג לא יכול לעבור בלי הרבה מאכלים טעימים, הוא גם לא יכול לעבור בלי הרבה מתנות משמחות מכל אחד, אם זה מתנות לראש השנה  ממקום העבודה, מתנות מחברים, מלקוחות מבני זוג ועוד.

מתנות לראש השנה הם פרויקט בפני עצמו לרוכש את המתנה, אם זה למעסיק שמעוניין להפתיע את עובדיו, או אם זה לבן זוג שרוצה להפתיע את בת זוגתו, או מתנה למארחים ועוד.  אז איך יודעים מה לקנות ולמי לקנות ואיך בוחרים לכל אחד את המתנה המושלמת?

מתנות לראש השנה

מתנות לראש השנה לעובדים

מעסיקים רבים מתלבטים ולא יודעים מה לרכוש לעובדים לחגים, בשונה מקניית מוצרי פרסום אשר לרוב מעצם נתינתם יעשו את העבודה, ההתלבטות ברורה- מצד אחד הם לא רוצים מתנה זולה מדי כדי שעובדי החברה לא יחשבו שהם לא משקיעים בהם באמת ורק באו לצאת ידי חובה, ומצד שני מתנה יקרה מידי עלולה להתפרש לא נכון.

האופציות הנפוצות כיום הם תווי שי לעובדים, כך הם יוכלו לרכוש מוצרים ברשתות מובילות ומוכרות והאופציה השנייה היא רכישת מתנה בדמות מוצר מסוים או שובר יום כיף לעובדים. כיום ניתן לראות חברות שמחלקות מתנות לראש השנה בדמות תווי שי לעובדים וגם מתנה מדליקה כמו – פריט פרקטי לבית או פריט המיועד לאבזור המשרד ואפילו גאדג'טיים מדליקים לסמארטפון, רכישת מתנות לעובדים שיהיו הולמות ותואמות את אופי החברה ויעלו להם חיוך על הפנים טרם כניסת החג והיציאה לחופשה- תוכיח את עצמה כרישה שתחזיר את עצמה- בתפוקה של עבודה.

מתנות לבני משפחה

לרוב מתנות לראש השנה המיועדות למשפחה, רוכשים עבור אחד ההורים או עבור המארח אצלו אתם מתארחים בחג. לרוב מתנות מסוג זה יכולות להיות אביזר מסוים לבית., או יכולות להיות מתנות קטנות וסמליות המיועדות לתשומת לב והוקרת תודה על האירוח וההשקעה של המזמין. לרוב ניתן לרכוש סט מפות יפות, סרוויס, כלי הגשה מיוחד או פריט מדליק לאבזור המטבח או הבית.  אך למי שמתקשה לבחור מתנה, ניתן להביא פרחים או סלסילת שוקולדים יפה.

מתנות לבני ובנות הזוג

בהגיענו לרכישת מתנות לראש השנה עבור בני ובנות הזוג, מומלץ לרכוש מתנה אישית האהובה עליהם, או משהו שהם תמיד חלמו עליו. לאישה ניתן לרכוש  תכשיט יפה כמו – טבעת, צמיד עגילים, שרשרת שם או סט תואם עשוי מזהב. לגבר ניתן לקנות עניבה יפה או חולצה חדשה ממותג מוכר או כל דבר אחר האהוב עליו.

קופסת ברקן BLACK קשיחה עם מנעול

קופסת ספר קשיחה ברקן נסגרת עם סרט סאטן

קופסת מרקורי עם וודקה

מארז מזוודה

קופסת גלקסי עם סט סכינים

קופסת נגה עם כוסות אספרסו

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין-

שי שיווק מוצרי פרסום ומתנות
דוא"ל   – [email protected]
פלאפון – 052-6677739
משרד  – 077-5500233
פקס   – 1526677739

מתנות לראש השנה – ראש השנה הוא אחד החגים המרגשים והכיפיים ביותר שיש בלוח השנה היהודי. זה חג של התחדשות, חג של התחלות, חג של אור וחג של שמחה.

חלק מההתרגשות לקראת החג הזה היא מעצם העניין של קבלה ונתינה של מתנות, בין אם זה בין אנשים פרטיים ובין אם זה במקום העבודה. מתנות לראש השנה לא חסר ומה שבטוח הוא שהן יעשו את העבודה. לא חייבים להיות מקוריים ולפעמים גם מתנות בנאליות יהיו בדיוק מה שצריך, ובסופו של דבר העיקר היא הכוונה עד כמה שזה נשמע קלישאתי. אז הנה כמה דוגמאות של מתנות לראש השנה שיתאימו לכל אחד.

רעיונות

הנה כמה רעיונות ל- מתנות לראש השנה שיתאימו לראש השנה ואין מי שלא ישמח לקבל אותן. זו יכולה להיות מתנה שמתאימה לחג הספציפי כמו מארז יפה של דבש, זה יכול להיות סט כלים יפיפה שיתאים לשולחן החג החגיגי, זה יכול להיות סט של כוסות יין עם ברכות עליהן, ערכת מנגל, קופסת תה יפיפייה, פותחן בקבוקי יין, תחתיות לסירים, סט סכינים או כל דבר אחר. מה שחשוב הוא כשמחפשים מתנות לראש השנה כמו מתנות לכל זמן אחר או אירוע כלשהוא הוא שהן תהיינה איכותיות. מתנה לא איכותית לא תחזיק מעמד יותר מידי זמן ועוגמת הנפש תהיה רבה למי שיקבל אותן.

מתנות לראש השנה לעובדים

מתנות לראש השנה יכולות להיות בין השאר מתנות לעובדים. נהוג לתת לפני חגים ובעיקר לפני הגדולים שבהם, ומתנות כאלו יכולות לעשות טוב לא רק לעובדים אלא גם לעסק שלכם. איך? קודם כל העובדים שלכם יהיו מרוצים, יהיו שמחים ואין כמו עובד שמח וטוב לו.

מעבר לכך, עובד שמקבל מתנות ממקום העבודה שלו מרגיש יותר מחויבות אליו, הוא מרגיש צורך להיות יותר לויאלי למערכת וזה מתבטא גם בתפוקה שלו לאחר מכן. זה עובד שעובד טוב יותר, זה עובד שמשתדל בשביל המערכת ולבעל העסק זו השקעה שתחזור אליו בטוח ולא רק תחזור אליו אלא תחזור אליו בגדול.

אם כבר מתנות לעובדים אז שיהיו ממותגות…

אם אתם רוצים לתת לעובדים שלכם מתנות לראש השנה, מתנות שישמחו אותם ויגרמו להם להרגיש טוב יותר במקום העבודה שלהם אתם יכולים לקחת את זה עוד צעד אחד קדימה ולמנף. מה זה אומר למנף עבורכם ועבור העסק? זה אומר למתג את המתנות.

זה אומר להטמיע עליהן לוגו, את שם העסק, כתובת אתר האינטרנט או כל פרט אחר מזהה. למה זה כדאי לכם? כי זה יהיה פרסום שיסתובב במקומות רבים ושיגיע להמון עיניים. זה אומר מבחינתכם ניצול מיטבי של המתנות לא רק בעובדים מרוצים יותר אלא גם בשיווק שממשיך וממשיך ולא עוצר לרגע. יש אין ספור בעלי עסקים שכבר הבינו את התועלת הרבה עבור העסק.

אולי יעניין אתכם גם:
מארזים לראש השנה
חבילות שי לראש השנה
מתנות לראש השנה

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס