שיי שיווק מוצרי פרסום

שוקולד ממותג

אם אתם מחפשים דרך מתוקה להעביר מסר לעובדים או ליקירים, שוקולד ממותג היא ללא ספק מתנה מתוקה המתאימה לכל סוג של אירוע או חג מיוחד.

שוקולד ממותג
מתנה איכותית ללקוחות

מה הוא למעשה שוקולד ממותג?

שוקולד ממותג הוא שוקולד הארוז באריזה מיוחדת עם לוגו החברה ועליו ישנם סלוגנים מדליקים של ערכי המותג. למעשה האריזה החיצונית של השוקולד, מכילה את ערכי המותג ואף ניתן לחרוט על השוקולד עצמו כיתוב או כל ציור אחר שאתם מעוניינים ולעטוף את השוקולד באריזה שקופה כדי שהכיתוב יבלוט לעין.

למה מתאים לרכוש שוקולד ממותג?

  • מתנות לחג: חברות רבות משקיעות את מיטב כספן ורעיונות רבים על מנת לרכוש מתנות מקוריות לעובדי החברה. לרוב חברות מעניקות לעבדים מתנות בחגים מרכזיים כמו – בראש השנה, חג הפסח וימי הולדת. חברות נותנות תלושי חג או מתנות יוקרתיות ומרשימות, שאליהן ניתן לצרף שוקולדים ממותגים שעל עטיפתם מודפס לוגו החברה.
  • לכנסים וירידים: בכנסים וירידים נהוג לחלק משהו צנוע לאורחים המגיעים להתעניין במוצרי החברה שלכם. ניתן לשים בכלי מכובד שוקולדים ממותגים ולכבד את העובדים ושבים וכך לגרום להם להתעניין במוצרי החברה. מדובר בפריט נחמד ומטרתו למעשה לקדם את מכירות החברה בדרך מתוקה ומקורית ביותר.
  • לימי גיבוש: חברות רבות מרעננות את שגרת היום יום של העובדים בימי גיבוש מפנקים אשר נותנים להם מוטיבציה ומשפרים להם את המורל בעבודה. ביום שכזה מהנה ומתוק, אין כמו לסיים את היום בחלוקת שוקולדים ממותגים לעובדי החברה.
  • שוקולד עם לוגו
    שוקולד ממותג עם לוגו בית העסק

    מתנה לספקים ולקוחות החברה: מתנות לספקים ולקוחות החברה, הן ללא ספק מתנות שלקוחות הכי אוהבים לקבל. מארז שוקולד ממותג, ההרבה יותר מרשים מקופסאות השוקולדים הארוזות באריזות רגילות. ניתן לצרף לשוקולדים מארז יפה או ספל לקפה ובו לשים את השוקולדים ולעטוף אותם יפה בצלופן או באריזה מרשימה. ניתן כמובן לרכוש כלי יפה או קופסא מרשימה, ובתוכה לשים את השוקולדים הטעימים.

מעבר ליופי של שוקולדים אלו, חשוב גם שהם יהיו טעימים ומגוונים ולא שוקולדים פשוטים ומרים, לכן טרם רכישת שוקולדים אלו, נסו לטעום מהם ולוודא שהם טעימים ולוודא את אפשרויות המשלוח ההלומות את השוקלדים – שיגיעו למי שאמור לקבל אותם בשלמותם וללא שנמסו או התעוותו.

 

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין-

שי שיווק מוצרי פרסום ומתנות
דוא"ל   – [email protected]
פלאפון – 052-6677739
משרד  – 077-5500233
פקס   – 1526677739

 

מארז פרלינים שקוף אובאלי

מארז מלבן

מארז פרלינים "תיבה"

מארז ריבוע הקסם

מארז מתכת ממותג לשוקולד בלגי

מארז לב עם פרלינים

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס