שיי שיווק מוצרי פרסום

אילו מוצרי פרסום קיימים?

מהם מוצרי הפרסום המובילים ביותר?

מוצרי פרסום וקד״מ הינם מוצרים ממגוון תחומים רחב, אשר ניתן למתג באופן אישי ולהדפיס עליהם את לוגו החברה/עסק ופרטיו, ותוספות כמו ״חג שמח״, ״ברוכים הבאים״, וכו׳.

עסקים וחברות רבות משתמשות במוצרי פרסום וקד״מ לצורך שיווק, פרסום ומשיכת לקוחות/עובדים פוטנציאליים. שימוש בשיטת שיווק זו מוכיחה את עצמה כל פעם מחדש, ותמיד מעלה חיוך על שפתינו.

למעשה, מוצרי פרסום וקד״מ לרוב ניתנים כמתנות, ומי לא אוהב לקבל מתנות? בין אם אלו מתנות לעובדי החברה בחגים ובימי גיבוש, בין אם אלו מוצרי פרסום קטנים המחולקים בכנסים שונים, ובין אם מדובר באירוע מיוחד המצריך הפקת קולקציית מוצרי פרסום וקד״מ באופן חד פעמי.

קיימות חברות רבות המתמחות בשיווק מוצרי פרסום, וכולן מציעות ליין נרחב של מוצרים, כאשר השווי והגודל שלהם משתנים ממוצר למוצר. רוב החברות יציעו מוצרים דומים, מהם תוכלו לבחור את המתאימים ביותר.

הנה מס׳ דוגמאות למוצרי פרסום פופולריים:

מוצרים קטנים

המוצרים הקטנים הינם זולים יותר להפקה, באים לרוב בכמות גדולה, ומחולקים כשי בכנסים מסחריים שונים, ללקוחות פוטנציאליים ולמתעניינים בעבודה באותו עסק.

ניתן למצוא בגזרתם עטים מסוגים שונים עליהם לרוב יודפס לוגו החברה, מחזיקי מפתחות, מגנטים, שקיות בד ממותגות, פנסים קטנים, סוכריות ושוקולדים, צעצועים קטנים כמו כדורי לחץ, ולעתים דיסק און קי.

 

מוצרים בינוניים

מוצרים אלו מעט יותר שווים בערכם הכספי, אולם משמשים גם הם למטרת חלוקה בכנסים ובימי מתעניינים, בנוסף לחלוקתם גם בימי חברה וכמתנה ללקוח חדש/עובד חדש.

מוצרים אלו לרוב יהיו מוצרי טקסטיל פשוטים כמו כובעי מצחיה, טי-שירטס, תיקי גב וצד בינוניים, מוצרים למשרד כמו מחברות, לוחות שעם/לוחות מודעות מאובזרים, גאדג׳טים משרדיים, מטענים ניידים, מפצלי USB, עכברים למחשב, משחקי חשיבה, כלי אוכל כגון בקבוקי מים, תרמוסים וקופסאות, ואף מטריות, אולרים, אוזניות פשוטות או רמקולים ניידים קטנים.

 

מוצרים גדולים

לא בהכרח שהמוצרים שמוגדרים כ״גדולים״ יהיו גדולים פיזית אלא יסמלו את ערכם. הם יחולקו כמתנות לעובדי החברה ו/או לקוחות קיימים וחדשים – כלומר לקהל הנמצא כבר במעגלים של העסק/חברה.

אילו יכולות להיות אוזניות משוכללות יחסית, ערכת טיולים, מחצלת לים, מזוודות או תיקים גדולים/יוקרתיים יותר, ערכות סכיני מטבח, מוצרי חשמל קטנים, גדאג׳טים למטבח כגון מכונה להכנת גלידה, שעוני קיר ממותגים, סטים של מגבות, ציוד קמפינג, שחמט יוקרתי, ערכת יינות עם פותחן, רמקולים איכותיים יותר, ועוד.

 

ראו גם מוצרי פרסום ממותגים לעסק וגם מוצרי פרסום ובחרו את האהוב עליכם.

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס