שיי שיווק מוצרי פרסום

כוסות לקפה ממותגות בכמויות קטנות

קפה הוא אחד המוצרים הנסחרים ביותר בעולם ואין כמעט מי מאיתנו שלא שותה כמה כוסות קפה ביום. הוא פוגש אותנו בבוקר עם ההשכמה שלנו, הוא פוגש אותנו בנקודות שונות במהלך היום עם או בלי אנשים נוספים, והוא חלק מחיי רובינו כבר מגיל ההתבגרות. זאת בדיוק הסיבה שכל אמצעי שיווקי שיהיה קשור לקפה בדרך כלשהיא, יכול לעשות עבודה מצוינת. אם אתם מחפשים איך לשווק ולפרסם את העסק שלכם, כוסות לקפה ממותגות בכמויות קטנות יכולות להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. למה כמויות קטנות? כי אתם לא יצרני כוסות קפה אלא רק רוצים לעשות בהם שימוש כאמצעי שיווקי.

כוסות חד"פ או רגילות…

כוסות לקפה ממותגות בכמויות קטנות יכולות להיות כוסות רגילות, כוסות רב פעמיות שבכל פעם שייעשה בהן שימוש המשתמש יבחין בלוגו, בשם או בכל סממן אחר וייזכר בכם. הן יכולות להיות גם כוסות חד פעמיות, כוסות שמגיעות לאנשים רבים ולאו דווקא ללקוח עצמו (למשפחתו, לחבריו, לאורחים שלו וכדומה) והפרסום יהיה הרבה יותר נרחב. כוסות קפה ממותגות בין אם הן חד פעמיות או רב פעמיות ייצרו את הקשר הרצוי במוחו של הלקוח, בעיקר בגלל שקפה נתפס כמשהו חיובי, כחוויה וכמשהו טעים. אבל איך כדאי לפרסם על כוס הקפה? מה כדאי שיהיה עליה? הנה כמה טיפים שכדאי לשמוע.

מה מדפיסים על הכוסות?

כוסות לקפה ממותגות בכמויות קטנות צריכות אם כן להיות עם פרסום שיעשה ישר את הקשר לעסק ברגע שתהיה חשיפה אליו. הן יכולות לכלול לוגו של בית העסק, את הצבעים שמייצגים את המותג, את השם שלו, סלוגן שיכול לעשות גם הוא את ההקשר במוחו של הלקוח הפוטנציאלי וכל דבר אחר שמייצג את העסק. מה שחשוב הוא שיהיה בהן גם איזה שהוא אמצעי ליצירת קשר עם העסק כמו אימייל, כתובת אתר אינטרנט, מספר טלפון וכדומה. אל תתנו ללקוח לעשות את העבודה ה"קשה", תנו לו את היכולת ליצור קשר ובקלות הרבה ביותר מבחינתו. כך יש סיכויים גדולים יותר שהוא יפנה אליכם.

מוצרים ממותגים בכלל וכוסות קפה ספציפית עושים עבודה שיווקית מצוינת גם בעולם בו הדיגיטל והאינטרנט כבשו את עולם הפרסום. כנראה שלחשיפה ויזואלית לא יהיה תחליף אף פעם וכל מה שצריך הוא לבחור את המוצרים הנכונים בשביל לעשות בהם שימוש חכם. כוסות קפה הן בדיוק כאלו, אמצעי לשווק את העסק ביעילות רבה.

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס