שיי שיווק מוצרי פרסום

מגוון רעיונות למתנות לפסח

חג הפסח ממש מעבר לפינה ומבשר את בוא האביב, דורש הכנות מקדימות, המבשרות את בוא האוברדרפט. היכן נחגוג את הסדר? מה נעשה במהלך החופשה? האם נזכור לאחל לכולם חג שמח? ואיך אפשר לשכוח מהרשימה שאנחנו מצד אחד אוהבים לעשות, ומצד שני לא ממש – רשימת קניית המתנות.

הדודים שבאים מאמריקה, אחותך, בעלה והאחיינים, הקולגות בעבודה, ועוד. ובסוף תמיד הרשימה ארוכה משחשבנו.

כעת, צריך להחליט מה לקנות ולמי. ושוב אנו אומרים לעצמנו, שלא משנה עד כמה המתנות שנקבל יהיו חסרות שימוש וחסרות מעוף, אנחנו הפעם נותנים מתנה לפסח מקורית. אילו מתנות מעניינות ומקוריות יותר ניתן למצוא כיום?

 

הנה מגוון דוגמאות למתנות מיוחדות:

המפקח גאדג׳ט

במקרה הזה, כמעט מדובר בללכת על בטוח. לא ניתן למצוא מי שלא ישמח לקבל גאדג׳ט מגניב לשולחן במשרד, או אולי למטבח, כולם מעוצבים בעלי מראה מעניין, ועם זאת שימושיים.

בגזרת הגאדג׳טים המשרדיים, נוכל למצוא רמקולים ניידים קטנים (שמתאימים לא רק למשרד), מפצלי USB, עכברי מחשב, שעונים שולחניים מיוחדים, לוחות מחיקים, עזרים לניקוי המקלדת המתחברים ב-USB, ועוד.

בגזרת הגאדג׳טים למטבח, אשר קשה להאמין עד כמה היא נרחבת, נוכל למצוא קולפנים, פותחנים, משקלים דיגיטליים קטנים, כלי הגשה מתוחכמים, מלחיות ופלפליות, עזרים לעיצוב והכנת עוגות, ואפילו אביזרים קטנים המקלים על ניקיון הכלים, והרשימה עוד ארוכה…

 

מיוחד ודקורטיבי

מתנות לעובדים אלו לא יהיו בהכרח שימושיות או מתוחכמות באותה מידה כמו הגאדג׳טים השונים, אבל העיצוב הייחודי שלהן יגרום לנו לחטוף אותן מהמדף.

בגזרה זו, אנו יכולים למצוא כמעט כל הדבר העולה על רוחנו, בעיצובים מעניינים וייחודיים – פסלון גלובוס שולחני עתיק, עציצי נוי קטנים, כריות מעוצבות, קופסאות אחסון מגניבות ומיוחדות, ועוד.

 

מעוצב ושימושי

בגזרת המתנות השימושיות והמעוצבות נוכל למצוא את כל מה שאינו מוגדר כגאדג׳ט או פתרון יצירתי, אך יהיו אלו דברים שימושיים, בעלי עיצובים ייחודיים.

למשל, נוכל למצוא תחתיות שונות לכוסות – בצורת עוגיות או שמא לוחות מטרה, מחברות וכלי כתיבה בעיצוב מיוחד, כפפה לסירוק חיות מחמד, סט אביזרי יין באריזה המעוצבת ככוס, שטיחי כניסה לבית, מתלים מיוחדים לתכשיטים, מגבות ומפתחות, כלי גינון מעוצבים, מחבט ליתושים, ועוד רבים וטובים.

 

ומה לילדים?

בגזרה האחרונה אך חשובה, ניתן למצוא מגוון מתנות לפסח – משחקי חשיבה מעוצבים, ערכות יצירה, צעצועים על שלט, גאדג׳טים כמו מצלמות ורחפנים המיועדים לילדים, בעלי חיים אלקטרוניים, ועוד.

קנייה נעימה וחג אביב שמח!

 

ראו גם מוצרי פרסום ממותגים לעסק וגם מוצרי פרסום ובחרו את האהוב עליכם.

הכינו עצמכם בבוא מועד מעכשיו לקראת החג הבא עם מתנות לראש השנה

מתנות לראש השנה

 

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס