שיי שיווק מוצרי פרסום

מחפשים מתנה למשפחה לפסח? קבלו 3 רעיונות

כל שנה מחדש, כשמגיע חג הפסח, אנחנו חושבים לעצמנו, עוד בט״ו בשבט, אחרי שסיימנו לשתול איזה עץ – ״למי נצטרך לקנות השנה מתנות לפסח״? ואין צל של ספק שזוהי מחשבה שהולכת להעסיק אותנו לא מעט, עד רגע האמת, בו נצטרך להיפרד ממיטב כספנו ולרכוש מתנות שאנחנו בכלל לא יודעים אם ישמחו לקבל.

בראש הרשימה, תמיד נמצאת המשפחה, מי מהם יותר קרובים או פחות. כיצד נוכל למצוא את המתנות האידיאליות עבור משפחתנו? הנה מספר הצעות:

מתנה למשפחה לפסח: לתת זה לקבל

הנה רעיון למתנות המתאימות לכל הגילאים, ואפילו בעלות ערך מוסף. בעשור האחרון, נולדו שיתופי פעולה בין חברות מוצרי פרסום וקד״מ לבין עמותות הפועלות למען שילוב בעלי מוגבלויות בתעשייה.

שיתוף פעולה מסוג זה יוצר מיזמים של ״מתנות תרומה לקהילה״, אשר את רובן כיף לתת מעצם תכולתן, וגם מעצם היותן בעלות ערך מוסף. מארזי השי נוצרים מאפס ע״י בעלי המוגבלויות בליווי מטעם העמותות.

מתנות תרומה שיתאימו לכל המשפחה יכולות להיות – מארזי שוקולדים, ערכות יין, משחקי חשיבה בעבודת יד, ערכות רחצה הכוללות מגבות רקומות וסבונים ריחניים, מוצרים מעוצבים לבית, עציצים יפים עם מסר אישי, ועוד.

אמנם, רוב קהל הלקוחות של מתנות אלו הינו בתי עסק, אך גם לקוחות פרטיים המעוניינים לרכוש מתנות למשפחה, יותר מיכולים לעשות זאת.

מטבח מעוצב ומאובזר

גזרת מוצרי המטבח לעולם לא תהיה מוזנחת בבוא הפסח, אולם, רוב המתנות למטבח יסתכמו בסט סירים או כלי הגשה שימצאו עצמן בבוידעם. נראה שהגיע הזמן להיות קצת יותר מקוריים.

אפשר לתת גאדג׳טים מעוצבים ושימושיים, ביניהם מטחנות תבלינים, קולפנים, חותכנים ופותחנים, כלי עזר לקישוט ולהכנת עוגות, וגאדג׳טים שיהפכו את שטיפת הכלים לשמחה יותר.

בני המשפחה שפחות מתחברים לגאדג׳טים מתוחכמים, לבטח יתחברו לעיצובים יפים, ובגזרת המטבח היצירתי, ניתן למצוא הפתעות כגון מסננת פסטה בצורת לוויתן, קופסאות לתבלינים בצורות עציצים, תחתיות סיליקון לכוסות בצורת עוגיות, ועוד.

מסרים מהלב

בשנים האחרונות, מתנות בעלות מסרים יפים תפסו תאוצה. לרוב יהיו אלו מתנות קטנות, כך שאין ממש מה לדאוג מבחינת תקציב, ותמיד יהיו עליהן מילים המחממות את הלב.

ביניהם, ניתן לראות ציפיות לכריות עם מסרים כמו ״הסבא הכי בעולם״, פלייסמטים שאומרים שהמטבח של אמא הוא הכי טעים, מגנטים עם מסרים משפחתיים, מחזיקי מפתחות, או קופסאות שוקולד מדליקות עם משחקי מילים.

באיחולי בחירה מוצלחת, חג אביב שמח!

ראו גם מתנות לפסח אצל שי שיווק מתנות.

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס