שיי שיווק מוצרי פרסום

מתנות שעושות טוב

כילדים השאלה הראשונה שהיינו שואלים את אבא או אמא כשהם היו חוזרים הביתה הייתה: מה הבאתם לנו ?עם השנים למדנו שלא רק לקבל מתנות זה כיף, אלא בעיקר לתת. הידיעה שגרמנו אושר לאדם אחר ממלאת אותנו בסיפוק רב.

מי מאיתנו לא אוהב מתנות ?

ישנן כל כך הרבה הזדמנויות להעניק מתנות- לימי הולדת, מתנה לחג, מתנות ליום האהבה, מתנות ליום המשפחה, מתנות למשרד, מתנות לעסק, מתנות לעובדים, מתנות ליום הנישואין, מתנות לעובד המצטיין, מתנות לסוף שנה או כל סיבה אחרת לתת מתנה היא סיבה למסיבה ואם כבר מתנות אז לא להביא מתנות שעושות טוב על הלב, ממלאות אותו ומרחיבות את הנשמה.

בעלי עסקים, מנהלי משאבי אנוש ומנכלי חברות כבר הבינו שלא תמיד טפיחה על השכם או מילה טובה מספיקה בכדי לרצות את העובד על השקעתו. לעיתים צריך להראות שנעשה מאמץ נוסף בכדי לומר תודה שלא רק במילים יפות.
רכישת מתנות עבוד העובדים בחגים, בסוף השנה, מתנה בעקבות רווחים גדולים בהם החברה התברכה, זו השקעה אחרת, והיא לא חייבת להיות גדולה- אם היא משרתת את המטרה. וזה בהחלט מגיע לעובדים המסורים שהרבה בזכותם העסק קיים, מתפקד ומרוויח.

מתנות שעושות טוב במקרה הזה, שני הצדדים מרוויחים. מצד אחד, בעל העסק מצ'פר את העובדים שלו במתנה ממותגת עם לוגו העסק ומרוויח פרסום של העסק, מצד שני, העובדים מאושרים מקבלת המתנה ונשארים נאמנים למקום עבודתם.
Win win situation

מתנות שעושות טוב לעובד – מביאות עוד מכירות

תעשיית המתנות ומוצרי הפרסום גדלה פלאים בשנים האחרונות ומציעה היום מגוון רחב מאוד של מתנות שעושות טוב לכל מי שמקבל אותן- ואין שום מניע שהן יהיו מוצרי פרסום וקידום מכירות.
בין המוצרים ניתן למצוא חולצות, כובעים, קפוצ'ונים ובגדי עבודה אחרים, מארזים מיוחדים לחגי ישראל, בדגש על מתנות לראש השנה ולחג הפסח, מתנות לחודשי הקיץ – מזרני ים ובריכה, כדורים מתנפחים, שמשיות חוף, צידניות לפיקניק וכו', מתנות שעושות טוב בחודשי החורף – מטריות, מעילי פליז, כובעי גרב, כפפות ועוד, ומגוון ענק של מוצרים למשרד, הכוללים: כוסות, עטים, מחזיקי מפתחות, מחזיקי ניירות, דיסק און קיי, פותחנים, ועוד מאות מוצרים שונים ומגוונים.

כל המוצרים מגיעים עם לוגו החברה מודפס או רקום לפי דרישת הלקוח.
לקוחות רבים אף מזמינים מוצר מסוים בהזמנה אישית גם אם הוא לא נמצא בקטלוג הסטנדרטי של החברה, וככזה, חברות מוצרי הפרסום לוקחות על עצמן את האתגר לספק ללקוח בדיוק את המתנה אותה הוא מחפש, בתקציב המתאים ובזמן המתאים.

מציאת המתנה המושלמת עבור בעל העסק, זאת מומחיות שמגיעה עם ניסיון רב.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין-

שי שיווק מוצרי פרסום ומתנות
דוא"ל   – [email protected]
פלאפון – 052-6677739
משרד  – 077-5500233
פקס   – 1526677739

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס