שיי שיווק מוצרי פרסום

איך נבחר מתנות לילדים לפסח?

ילדים רבים אוהבים את חג הפסח. הסיבות יכולות להיות החופש הארוך מבית הספר, המפגש עם כל המשפחה, ואיך לא – הידיעה שהם הולכים לקבל מתנות לפסח. ומי לא אוהב לקבל מתנות? אולם, לבחור מתנות לילדים אינה משימה קלה. הילדים הם קהל קשה, לכן, בעת בחירת מתנות לילדים לפסח, יש להתחשב במספר גורמים:

גילאי הילדים – ילדים בגילאים שונים, יתחברו לדברים שונים, וזה אך טבעי.
מגדרי הילדים – האם אנו קונים מתנות לילד או לילדה? השיקול חשוב במיוחד כאשר ישנם מספר ילדים שיש לקנות להם מתנות, משני המגדרים.
כמות הילדים – האם בארוחת החג יהיו רק שני ילדים, או שמא שמונה? יש לנהל את התקציב בהתאם.
רמת ההיכרות שלנו עם הילדים ותחומי העניין שלהם – עד כמה אנו מכירים את הילד לו אנו קונים את המתנה? האם זו האחיינית שלנו, או שמא הנכד של החברה של אמא מהפילאטיס? במידה ולא, נוכל לפנות לאחד הורים   שלו ולהתייעץ, אין מה להתבייש.

כל עוד לקחנו את כל הגורמים בחשבון, ואף התייעצנו עם הורי הילדים, ככל הנראה שנצליח לקלוע. אולם, מה קורה כאשר קנינו לאחד הילדים מתנה והוא דווקא פוזל לעבר המתנה של אחיו?

למניעת מקרים כאלה, אולי כדאי לדאוג דווקא למתנה אחידה, שתתאים לכל הילדים, אך בכל זאת ישתקף ממנה הפן האישי לכל ילד. אם כך, אילו מתנות כדאי לתת לילדים בחג?

מתנות לילדים לפסח: טקסטיל מודפס עם תמונת הילד/ה

אולי חולצות, אולי כובעים, ואולי תיקים – כך או כך, אין ילד או ילדה שלא ישמחו לקבל פריט לבוש עם תמונתם. אמנם, כל הילדים יקבלו מתנה זהה, אך כל אחד מהם יקבל אחת המותאמת לו אישית, וכמובן במידתו.

משחקי חשיבה וערכות יצירה

גם במקרה זה, ניתן להתאים את ערכת היצירה ו/או משחק החשיבה לכל ילד/ה לפי התחשבות בקריטריונים והתאמה אישית.

משחקים אלו הינם בעלי ערך חינוכי ומסייעים בהתפתחות החשיבה, בנוסף על המגוון שמאפשר קלות התאמה אישית לכל ילד וילדה. ואם התמזל מזלכם, הילדים יתעסקו במתנות בזמן שאתם מתיישבים על הספה ופותחים כפתור, והנה הרווחתם קצת שקט.

גאדג׳טים לילדים

במציאות בה כל ילד נולד עם סמארטפון בידו, לא ניתן אלא רק לחשוף אותם דווקא לצד הטוב שבדבר. ישנן מצלמות המיועדות לילדים, רחפנים למשחק, או אפילו בעל חיים אלקטרוני שיכול ללמד אותם על גידול חיות מחמד. למרות שמומלץ להתחשב בקריטריונים, מתנות לילדים לפסח אלו הינן חוצות גילאים ומגדרים ברוב המקרים, וגם הן כנראה יתנו לכם מעט מנוחה לאחר הארוחה.

ראו גם מוצרי פרסום ממותגים לעסק וגם מוצרי פרסום ובחרו את האהוב עליכם.

הכינו עצמכם בבוא מועד מעכשיו לקראת החג הבא עם מתנות לראש השנה

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס