שיי שיווק מוצרי פרסום

כפפות צמר ממותגות

מעבר לפונקציונאליות אותן כפפות צמר טומנות בחובן – להגן על כפות ידינו מפני הקור המאפיין את עונת החורף. כפפות גם יכולות להוות בחלק מהמקרים כאקססוריז אופנתי במיוחד – אחת למספר חודשים, הן חוזרות לאופנה ועושות זאת בגדול. כך יוצא כי כפפות צמר ממותגות, יכולות להוות כמוצר פרסומי מקורי במיוחד. כמובן, שבכדי שהכפפות הממותגות אכן יספקו מענה על הציפיות מהן, יש לשים דגש על מספר פרטים בעת הזמנתם ובין היתר: איכות חומר הגלם ממנה תהיה עשויה הכפפה, מה יודפס על גביהן ומה תהיה איכות ההדפסה, האם בכלל להדפיס על גבי הכפפות או אולי עדיף דווקא לרקום את לוגו החברה על גביהן ומה יהיה צבע הכפפות – האם לבחור לדוגמא צבע אחיד לנשים ולגברים, האם להזמין במספר צבעים וכן הלאה.. לכל פרט כזה, תהיה חשיבות והשפעה הן על איכות הכפפות והן על רמת יעילותן כמוצר פרסומי.

כפפות צמר ממותגות – מתנה אידיאלית לחורף

אז נכון שישראל לא נחשבת למדינה קרה, אבל יש ימים בחורף בהן הקור הוא מקפיא וזוג כפפות בארון, בהחלט יכול להפוך את הימים הקפואים האלו לחמימים יותר. כמובן, שכל מי שילבש את הכפפות וייחשף אל הלוגו, ייזכר בחברה או בעסק אשר עומדים מאחוריו והן ספק שהמתנה היפה הזאת, יכולה ליצור נאמנות אצל לקוחות וגם לגרום להם להפוך ללקוחות חוזרים. בכדי ליהנות מכל היתרונות של כפפות צמר עם לוגו, חשוב לוודא שהלוגו מודפס או רקום במקום בולט ובגודל נראה לעין.

כפפות מודפסות – מגוון אפשרויות

כל מי שמעוניין להזמין כפפות ולהשתמש בהן בתור מוצר פרסומי, יגלה שהאפשרויות העומדות בפניו הן רבות ומגוונות. כחלק מכך, בין סוגי הכפפות: כפפות פליז ממותגות, כפפות בד מודפסות, כפפות צמר רקומות ורשימת האפשרויות עודנה ארוכה. ההמלצה היא להיחשף לכמה שיותר דוגמאות רלוונטיות ולהבין את כל היתרונות הטמונים בכל אחד מסוגי הכפפות, את ההבדלים ביניהם ואת העלויות שלהם ובהתבסס על כל המידע הזה לבחור בסופו של דבר את אותן כפפות ממותגות אשר יספקו מענה על כל הצרכים והדרישות.

 

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס