שיי שיווק מוצרי פרסום

מתנות לחג האהבה

חג האהבה מסמל רגע חשוב שבו מפנים את שגרת היום יום ומקדישים מחשבה ברכישת מתנה מקורית לבן או לבת הזוג. כיום ישנם שני תאריכים ידועים בהם חוגגים בישראל את חג האהבה התאריך הראשון הוא –  העברי, אשר נערך בט"ו באב והשני הוא – הלועזי הנערך ב- 14 בפברואר שנקרא הוולנטין דיי. שני התאריכים הללו הם סיבה מספק חשובה כדי לפרגן לבן או בת הזוג ולהפתיע אותם במתנות לחג האהבה. בתאריכים אלו, חנויות רבות הופכות להיות מקושטות ומציגות מגוון מתנות רומנטיות ואף ניתן למצוא מבצעים והנחות על מגוון מתנות.
מתנות לחג האהבה

מתנות לחג האהבה – מקוריות ומפנקות

מתנות לחג האהבה, הן לרוב מתנות אינטימיות והן לא חייבות להיות יקרות יותר מידי, אלה צריכות לסמל אהבה ותשומת לב מיוחדת למקבל את המתנה, לכן כאשר הולכים לרכוש מתנות ליום האהבה, חשוב לשים דגש על מתנה מקורית המשדרות – "רומנטי" ופחות לשים דגש על מתנה יקרה מידי אלה בעלת מחשבה ורגש האחד לשנייה.

היות ורוב המתנות שמעבידים מעניקים לעובדיהם לחג האהבה הינם בנימה אישית ומעט רומנטית- ישנה הימנעות מהפקת מוצרי קדם אגרסיביים מדי – המכילים חריטה או הדפסה על של לוגו החברה בצורה גלויה מאוד לעין אשר ישירות ממתגת את המוצר והמתנה כ"מוצר פרסום" ולא כמתנה שוות ערך לכל מתנה אחרת. במקרים אלו – רצוי למצוא את האיזון שבין מיתוג המתנה שהגיע בכל זאת ממקום העבודה ואך טבעי שסמלה והלוגו שלה יופיעו על המוצר, אך בו זמנית לא לחטוא למטרה ולהעניק מתנה שבאמת יעשה בה השימוש שלשמה הופקה ולא רק ככלי פרסומי בידי המעסיק.

היכן ניתן לרכוש מתנות לחג האהבה?

כיום בעידן האינטרנט הכל נעשה פשוט יותר, אין צורך לצאת ולשוטט בקניונים ובמרכזים מסחריים, ניתן להזמין מתנות לחג האהבה דרך אתר האינטרנט בקלות רבה על ידי מגוון קטגוריות ואף ניתן לבצע השוואות מחירים בן חברות שונות על מוצר מסוים. במידה והנכם מזמינים מתנות לחג האהבה דרך אתרי אינטרנט, מומלץ לבצע זאת מראש ולא להמתין לדקה ה -90.  אך למי שאוהב לשוטט בחנויות, זאת סיבה מצוינת לצאת ולבלות בקניונים, תוכלו למצוא מגוון רב של חנויות המציעות מתנות ייחודיות ומקוריות שלא משאירות מקום לדמיון.

מתנות לחג האהבה ניתן למצוא כמעט בכל חנות בקניון או במרכזים מסחריים שונים הפרוסים ברחבי הארץ,  שכן הרעיון המרכזי בסופו של דבר הוא – לתת מתנה מקורית שישמח את בן או בת הזוג שלכם ואין בכך כללים מסוימים, תוכלו להשקיע במוצר מרשים וייחודי  או לרכוש פרחים, שוקולדים, יינות ומארזים שונים המסמלים את חג האהבה בדרך שלכם. אך חשוב ביותר שלא לשכוח את יום זה, גם מתנה קטנה עם ברכה מקורית היא אופציה.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין-

שי שיווק מוצרי פרסום ומתנות
דוא"ל   – [email protected]
פלאפון – 052-6677739
משרד  – 077-5500233
פקס   – 1526677739

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס