שיי שיווק מוצרי פרסום

אלכו ג'ל עם לוגו

אלכו ג'ל עם לוגו – מוצרי פרסום לקידום העסק

אלכו ג'ל עם לוגו – אם עד לפני מספר חודשים, הדבר היחיד שהיינו מקפידים לקחת איתנו לכל מקום, היה הטלפון החכם שלנו, כיום, גם האלכו ג'ל הפך להיות למוצר חובה, אותו אנו לוקחים אתנו לכל מקום.

מכיוון שההקפדה על ההיגיינה האישית, קיבלה משמעות חדשה בעקבות התגלות וירוס הקורונה, ככל הנראה שאותם הרגלי היגיינה חדשים, יישארו עמנו, גם הרבה אחרי שהקורונה תעלם וכנראה שאותו אלכו ג'ל, ימשיך להיות צמוד אלינו עוד תקופת זמן ארוכה.

כך יוצא, שחברות וארגונים, אשר מעוניינים לדאוג לעובדים שלהם ו"על הדרך" גם לחזק את המיתוג שלהם, יוכלו להשיג את המטרה באמצעות אלכו ג'ל עם לוגו.

אלכו ג'ל עם לוגו יכול להינתן כאמור כמתנה לעובדים, על מנת שאלו יוכלו להמשיך ולשמור על היגיינה אשר יכולה למנוע מהם מלהידבק בווירוסים שונים.

מעבר לכך, ניתן לחלק את אותו אלכו ג'ל עם לוגו כמתנה ללקוחות, מה שיכול להגביר נאמנות ולהראות כמחווה אשר תזכה להערכה רבה. 

 

מהיכן להזמין אלכו ג'ל עם לוגו?

יש לא מעט חברות אשר מציעות מוצרי קד"מ ומתנות ממותגות, אבל בכדי ליהנות מהמוצר האופטימאלי, חשוב לבחור את אותה החברה בקפידה.

ראשית כל, אלכו ג'ל יכול להגיע במארזים שונים ובגדלים שונים, לכן, חשוב תחילה להבין מה גודל המוצר המבוקש ולוודא שהחברה הנבחרת אכן מציעה את אותו המוצר.

מעבר לכך, חשוב לתכנן את המיתוג בקפידה, האם להסתפק בלוגו בלבד, או להוסיף משפט או פרטים נוספים הודות העסק. 

גם גובה התקציב אשר הוקצה למטרת הרכישה של אלכו ג'ל עם לוגו, יהווה כפרמטר שתהיה לו השפעה על הבחירה – כמובן, תוך התאמה לכמויות המבוקשת.

חברה מקצועית ומנוסה, תציע מגוון אריזות של אלכו ג'ל לבחירה ותאפשר ליהנות בכתובת אחת הן מהמוצר והן מההדפסה/ המיתוג, על גביו.

 

מתי והיכן לחלק את המוצר?

כאמור, כיום יש לא מעט הזדמנויות וסיבות לחלוקת אלכו ג'ל עם לוגו, כאשר, אלכו ג'ל נחשב למוצר חשוב ושימושי  – וכידוע, הוא אוזל במהרה מהחנויות, לכן, הכרת התודה יכולה להיות אף גדולה יותר מהמצופה. 

כמובן, שחלקות אלכו ג'ל לעובדים, תשרת גם את המעסיקים, מכיוון ששימוש באלכו ג'ל יכול לסייע בשמירה על בריאותם, הן במהלך שעות העבודה והן מחוץ להן. 

אנחנו חיים בתקופה מוזרה, שונה מכל מה שהכרנו לפני הקורונה ובתקופה שונה, גם מוצרי הקד"מ משתנים ואין כל ספק כי הביקוש לאותו אלכו ג'ל עם לוגו רק ילך ויגדל עם הזמן. 

 


 

שי שיווק מתנות ומוצרי פרסום לעובדים היא אחת מהחברות החדשניות והמובילות בתחום מוצרי קידום מכירות אשר מתמחה בשיווק מוצרי פרסום מגוונים ובמתן שירות אישי, מקצועי ומהיר ואמין . מתן מענה מיידי ללקוח בשעות הימימה מעבר לשעות הרגילות , תוך עמידה בלוחות זמנים שנקבעו מראש.

עבודה עם מיטב היצרנים בארץ כן אנחנו דוגלים יותר במוצרים שהם כחול לבן בעיקר , והספקים בעולם החל מסין. שימוש בשיטות ייצור מתקדמות, מִקצועיות ואיכותיות. בין המגוון הרחב של מתנות לעובדים תוכלו למצוא את המוצרים הבאים:

כוס תרמית ממותגת – בקבוק מים חמים – עטים ממותגים – מתנות ממותגות – חולצות מודפסות – שוקולד ממותג – מתנות לפסח – מתנה לראש השנה – מטריות – מסגרות לתמונות – מתנות סוף שנה – מתנות למשרד – מתנות לכנסים – בום בוקס – כירבולית ממותגת – קופסת תכשיטים – שי שיווק על המפה  – ועוד

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס