שיי שיווק מוצרי פרסום

מתנות סוף שנה

פרידה מתוקה -מתנה לסוף שנה 

כולנו משננים ש"כל סוף הוא התחלה של משהו חדש", מתנות סוף שנה.

ועם זאת, סוף של תקופה, בין אם מדובר בסוף שנת לימודים, סוף מסלול, סוף קורס, או כל נקודת ציון אחרת בחיינו – לעולם ועד יהיה אירוע מכונן ומרגש עבורנו, כי שינויים וחידושים הם תמיד מעמד מרגש!

הטעם איתו אנו מסיימים את השנה משפיע על הטעם איתו אנו פותחים את השנה הבאה לטובה אחריה, בין אם אנו חוזרים לאותו המקום, ובפרט אם אנו פותחים אותה במקום חדש ושונה.

ולכן, סוף שנה הוא מועד מצוין להעניק מתנה שתמתיק את הסוף ותשאיר טעם טוב לקראת השנה החדשה.

אצלנו בשי שיווק מתנות ומוצרי פרסום תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנות לסוף שנה:

  • מצד אחד של המטבע – שלל מתנות לילדים בגנים ובבתי הספר, מתנות שימושיות שיוכלו לשרת אותם במהלך שנת הלימודים (כמו מחברות, תיקים, עטים, יומנים), לצד מוצרי טקסטיל ממותגים שיוכלו ללבוש/ לחבוש גם במסגרת הלימודית וגם מחוצה לה (כגון חולצות, כובעים, סווטשרטים ועוד..), מתנות לחופש או מתנות לשגרה. 
  • מצדו השני של המטבע- מתנות לגננות/ מורות/ צוות מקצועי – מגוון רחב של מתנות למורים/ גננות או לצוות המקצועי שליווה אתכם במהלך השנה, כאלה שיביעו את מלוא ההוקרה וההערכה שלכם על היחס המסור והעבודה הקשה לאורך השנה.
  •  מתנות מכל הסוגים ולכל הגילאים עבור סיומה של השנה האזרחית/ העברית, בין אם מדובר בסילבסטר או בסיומה של השנה העברית – כל סיבה למתנה – היא מבורכת בהחלט..

מתנות סוף שנה – אז לסופה של השנה הזאת הגיעו מוכנים עם המתנה המושלמת שלכם.

לכם נותר רק לבחור, ואנחנו כאן בשביל להכין, למתג, לארוז ולספק לכם את המתנה שלכם, זו שתשאיר את החותם המדויק לשנה הטובה שחוויתם(:

 


 

שי שיווק מתנות ומוצרי פרסום לעובדים היא אחת מהחברות החדשניות והמובילות בתחום מוצרי קידום מכירות אשר מתמחה בשיווק מוצרי פרסום מגוונים ובמתן שירות אישי, מקצועי ומהיר ואמין . מתן מענה מיידי ללקוח בשעות הימימה מעבר לשעות הרגילות , תוך עמידה בלוחות זמנים שנקבעו מראש.

עבודה עם מיטב היצרנים בארץ כן אנחנו דוגלים יותר במוצרים שהם כחול לבן בעיקר , והספקים בעולם החל מסין. שימוש בשיטות ייצור מתקדמות, מִקצועיות ואיכותיות. בין המגוון הרחב של מתנות לעובדים תוכלו למצוא את המוצרים הבאים:

כוס תרמית ממותגת בקבוק מים חמים עטים ממותגים מתנות ממותגות חולצות מודפסות שוקולד ממותג מתנות לפסח מתנה לראש השנה מטריות מסגרות לתמונות מתנות סוף שנה מתנות למשרד מתנות לכנסים בום בוקס כירבולית ממותגת קופסת תכשיטים שי שיווק על המפה  – ועוד…

 

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס